Blogia
La Copa de Europa

Fiesta en la piscina

Mallorca. 14 de agosto. En la casa que un editor de un conocido rotativo madrileño le regaló a su diseñadora compañera sentimental tras un exuperante escándalo.

El Lobby per la Independència reivindica la utilización pública de la piscina de Pedrojota Ramírez. Jaume Sastre, dirigente del Lobby per la Independència, reivindica la «la utilización pública» de la piscina y del solárium que el periodista Pedrojota Ramírez y su compañera sentimental, la diseñadora Ágatha Ruiz de la Prada, poseen en su casa mallorquina de la Costa de los Pinos, y que están construidos sobre un terreno marcado expresamente como de dominio público. La obra fue posible cuando el director de El Mundo jugaba al padel con el presidente Aznar, montaba encuentros lúdico-deportivos en la isla con sus amigos del PP y gracias al permiso concedido en 2001, sin respetar la normativa legal, por el entonces el ministro de Medio Ambiente, Jaume Matas. (Periodista Digital)

DIARI DE BALEARS (06/08/04, 12.37 horas)
Jaume Sastre, dirigent del Lobby per la Independència, reivindicà ahir «la utilització pública de la piscina i el solàrium que el periodista Pedro J. Ramírez i la seva companya sentimental, la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, posseeixen a la seva casa de la Costa dels Pins, a Son Servera», que que estan construïts sobre un terreny emmarcat en el domini públic maritimoterrestre. La plataforma que dirigeix el líder independentista ha convocat una concentració «ludicofestiva» per al proper dia 14 d’agost, a les deu del dematí, just davant la propietat de la parella. Segons assegurà Sastre, l’acte «no serà una manifestació, sinó una simple festa per reivindicar el dret dels ciutadans a gaudir d’una part del litoral que ha estat privatitzada». La casa fou construïda als anys 60 per l’acadèmic Joaquín Calvo Sotelo. El 1974 se li atorgà la concessió per 10 anys d’una piscina per a ús privat davant la mar. La concessió no va ser renovada el 1984. Segons explica Sastre, l’entrada en vigor de la Llei de costes, el 1988, reconeix els drets adquirits en totes les concessions privades, però estableix que a mesura que caduquin només es poden renovar si són destinades a ús públic. L’objectiu de la llei és liquidar l’ús privat de la zona maritimoterrestre. Ramírez i Ruiz de la Prada adquiriren la casa el 1999 a través de la societat Solares de Simba S.A., però no fou fins el 2000 que l’estrenaren. Un representant jurídic de Ramírez i Ruiz de la Prada assegurà ahir a aquest diari que «la piscina i el solàrium són completament legals. La concessió de la piscina fou tramitada per la viuda de Calvo Sotelo i concedida pel Govern de Madrid», amb data de 2001. L’informant puntualitzà que «les instal·lacions són en zona pública i estan subjectes a les servituds que dicta la llei, però són d’ús privat. Cada sis mesos es liquida un cànon per aquest concepte». La mateixa font s’oferí a facilitar dilluns que ve els documents que proven aquestes afirmacions. Abans, aquest diari havia intentat parlar amb Ramírez, sense èxit.


................................

Esto sí que hay que celebrarlo, bañador puesto, en mano, o sin. Punki´s car is back. Estas son sus palabras (perdidas en la maraña del archivo de julio):
Salud
Milagrosamente mi coche ha sido recuperado. Parece ser que fue encontrado -en perfecto estado, además-, cerca de Sagrada Familia. Por ahora las investigaciones policiales van en dos sentidos: el primero, Chorcher, que todos sabemos que vive por ahí... El segundo es algo más chocante. Dentro del coche he encontrado una riñonera con los pasaportes de dos uruguayos. No sabemos si serán los mangantes o unos mangados cualquieras, pero prometo investigar a fondo y depurar responsabilidades en el asunto.
En fin, vuelvo a tener coche!! Que se preparen las playas del Garraf!!
PD: Si el punk ha muerto, ¿Dónde está mi tumba?.

2 comentarios

edurne -

cierto, haces bien en aclararlo, yo te creía el principal sospechoso, después de los intentos fallidos de hacerte con el mio..
punki, desconfia del maño

Chorche -

A pesar de las ganas que tengo de volver a poseer un vehículo de tracción no animal (y sin pegatina del ruc), me exhimo de cualquier responsabilidad en el robo y posterior aparición del coche del Punki (punki's car). Fio, fio, que yo no he sio.